Майки които насилват сексуално децата си

Posted on
  • понеделник, 4 май 2009 г.
  • by
  • ФЕДЕРАЦИЯ ЗА МИР
  • in
  • Labels:
  • Майки които насилват сексуално децата си

    Това е може би най-ужасното престъпление което можем да си представим. Такива злоупотреби унищожават психологически и духовно децата. Те унищожават най-ценната връзка в живото, връзката родител-дете.

    _45713851_beach_jupiter466

    Педофил-ки ?!

    Педофилите винаги са считани за мъже и в повечето случаи са такива. Но дали жените насилват сексуално деца, и ако да, защо това се обсъжда по-рядко? Между 5 и 10% от изнасилванията са извършени от жени, но само в 5% от случаите жените са действали сами.

    Жертвите на този род насилие не могат да се отърсят от психологическия кошмар и развиват страх от интимност.

    Колин не е познавал невинността като дете. Най-ранните му спомени са как майка му го е насилвала сексуално. В банята, леглото и през нощта. До 13-годишна възраст.

    Двадесет години по-късно, след като младото му съществуване е излязло от релси заради кръшкане, наркотици и насилие, той все още е дълбоко наранен от случилото се.

    “Чак сега осъзнавам влиянието, което е имало върху мен. От 14-годишна възраст, веднага след като станеше тъмно, имах пристъпи на паника и това ме подтикна да вземам наркотици, тъй като ме караше да се чувствам в безопасност”.

    “Не можех да спя нощем и се сещах как майка ми стоеше върху мен. Не можех да си задържам работата и се плашех от момичета.”

    Фактът, че виновникът е бил човекът, който го е родил, затормозява хлапето още повече, вярва той.

    “Беше ми трудно дори да го казвам - обществото гледа с друго око на майките - 99% са обичащи, но нямах щастието да попадна на такава.”

    Колин е преживял голяма травма според Стив Биван, който за около две десетилетия поддържа група мъже, жертви на женско насилие. “През годините сме имали много мъже, насилени от майки, сестри, лели, детегледачки”, казва той.